XBirmelekannesiii Uff bayiyor doğum yapınca görürsün muhabbetleri. Yaa tamam germeyin artık bizi, bi salın ya. Bende 34 haftalığım. 16 haftadan itibaren hareketlerini net hissetmeye başladım. O zamandan itibaren uyku sorunlarım başladı. Aşırı hareketli ve uyuyamıyorum. Şuan bu saatte bebeğin durmasını bekliyorum ki yatayım. Bende senin gibi sinirleniyorum. Geçen hafta sabah 8.5 a kadar hiç uyumadım. Ağrılar bi taraftan, tekmeler bi taraftan. Bütün gün düşündüm doğduğunda nasıl yapacağım diye. Uykusuzluk çok kötü.