Elifyor Hasretim16 bende şu an 4 haftalık hamileyim hamileliğe dair hiçbir belirtim yok test yapmasam hamile değilim diycem 😄
Hasretim16 Elifyor ay nasıl ya ben kıtlıktan çıkmış gibiyim. Gece 12 de yumurta haşladım düşün 😂 dolapta sarma vardı buzluktan çıkardım pişirdim 😂 yatana kadar ağzım boş durmuyor. Ve kaşık ağrım var. Bak yine acıktım gidem de sarma yiyem 🤣🤣
Elifyor Hasretim16 ahahah iyiymiş valla ben bazen unutuyorum sonra aklıma geliyor aa ben hamileyim ya dimi diyorum 😄 ama şu an benden başka hiç kimse bilmiyor eşim dahil belki o yüzden de böyle oluyor olabilir
Elifyor Hasretim16 aynen farklı bir şekilde söylemek istiyorum bir de Çarşamba sağlık ocağına gidip değerime baktırcam sonra söyleyim dedim 😄 kendimi de hazır hissetmedim nasıl söyleyeceğimi de bilmiyorum 🤦
mrym32 Hasretim16 bende 6 haftalık oldum hala oluyor adet sancısı gibi sancılarım magnezyum kullanıyorum ekstra duphaston kullanıyorum ağrılar geçene kadar devam et dedi doktorum bakalım az önce de 8 haftalık birinden duydum hala devam ediyormuş sancılar
Gamze11- Hasretim16 hamileliğimi öğrendiğimde 4 haftalık falandım değerim 121 çıktı, adet günümden itibaren 3 gün kasık ağrım oldu sonrasında olmadı şu an 10+6 günlüğüz 🫶🏻
Gkce27 Hasretim16 ayy benimde 2 yaşına yeni girdi kızım hiç durmuyor ilk çocukta hamilelikle ikinci çocuk arasındaki fark beni aşırı üzdü 😂