beyhan3678 Doktor Aslında 16 haftalıkken cinsiyetini kesin kız olarak söyledi Özelde de bakıldım devlet de de ama çevremdeki insanlar karnın işte sivri Bilmem popon büyümedi erkektir gbı şeyler söylüyor anlayan var mı acaba
Papatya_x beyhan3678 Kız gibi zaten doktorunuzda söylemis baskalarınınki sadece hurafe ☺️ Aldırıs etmeyin Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin🌸
Haticedgn33 beyhan3678 banada herkes erkek dedi belli olmaz dediler 27 haftalık olduk bebişim kız doktor ne derse odur tabi güvendiğiniz bir doktorsa
beyhan3678 Haticedgn33 ben ilk önce kasık ağrımdan dolayı özele gittim özeldeki Doktor%90 kız dedi kız gibi görünüyor dedi sonra devlete gittim zaten muayenelerim hep devlette oluyorum devletteki Doktor da 16 haftalık kız dedi bana Emin misiniz dedim Doktor Bey kesin mi Evet kız dedi yani
Haticedgn33 beyhan3678 kızdır o zaman benim doktorum da hazırlık yapma ama dedi ama ben dayanamadım hazırlık yapmaya başlamak için 16 haftalık olunca devlete gittim teyit ettim😂😂
beyhan3678 Haticedgn33 Bir de arkadaşlarımdan o kadar çok hediye alan olmuş ki cinsiyetinin kız olduğunu öğrenince 7 Şubat’ta tekrar randevum var hem Detaylı ultrason için Bakalım hayırlısı inşallah eşim Yani kız kız istiyor
Haticedgn33 beyhan3678 benim bebeğim değişmedi hatta şu zaman oldu hala soruyorum doktora kız demi diye 😂
beyhan3678 Haticedgn33 kendi söylemişti bebeğin kız diye Ben sormadan Aaa Gerçekten mi yaptım ben de böyle O da bana gülerek şey demiştin Ne oldu beğenemedin mi yapmıştı böyle😂😂