Filizcskn Merhaba hanımlar bursa özel hayat hastanesi ayşe erol hanıma gidiyordum ama bebeğimin karın bölgesi iki hafta geride çıktı ve beni şevket yilmaz perinotoloji bölümüne sevketti ver birdaha arayip sormadi bende de farklı skntilar cıktı idrarda protein kaçağı şeker tansiyon gibi şimdi hem perinotoloji bölümüne gidiyorum hemde özelde bir doktora gitmek istiyorum bilgisi olan bu konuda sknti yaşayan ve özelde doktora giden var mi tavsiyede bulunabilcek teşekkürler❤
YavuzunSelini Filizcskn Benim bebegimde 1 ay önden gidiyodu şekerden dolayı ve son aya doğru tansiyonum çıkmaya başladı Esentepe Hastanesi'ne devam ettim. Benidee devletteki doktorum perinatologa yönlendirdi ama uzak olduğu için gitmedim ve Esentepe de doğumumu yaptım
karahanzynep Filizcskn yıldırım doruk fatma gürayı tavsiye ediyorum kac doktordan sonra bize cok iyi geldi
Ayferfeneer Filizcskn bursada bildiğim kadarıyla bi tane doktor var yüksek riskli gebelik için oda yalçın bey netten bi arastirin
Filizcskn YavuzunSelini hangi doktora gittiniz peki bana şevket yilmaz yakin oraya gidicem ama bide özele gitmek istiyorum eşimle arabayla gidebilirim sknti olmaz insallah muayene ücreti nedir
YavuzunSelini Filizcskn Özel Esentepe Hastanesi'de Neşe Hanımdı doktorum biz memnun kaldık muayene ücretleri 90 TL
Aysglhrn Bende esentepede neşe hanıma gdiyordum benm de riskli oldugu için şevket yılmazdakı perınotolojıye yönlendirdi doktorum özgür bey cok memnunum tavsiye ederim yanlız önce herhangi bır kadın doğuma randevu alıp perınotolojıye kayıt yaptırmanız gerekıyor
Filizcskn Aysglhrn benim de özgür bey doktorum 9 gün yattim hastanede perinotoloji bölümünde yeşil alan kaydı açıldı bana istediğim zaman alabiliyoum randevu ben özgür beye zaten gidiyorum ekstra bilgisi olan özelde bir doktora daha görünmek istiyorum teşekkür ederim😊
Filizcskn karahanzynep sizinde riskli bir durum varmıydı yani bu konularda bilgisi olan bir doktor mu
Damlas Çok geçmiş olsun, riskli durumlara özel olarak Bülent Kayhan’ı da çok methediyorlar. Allah korusun böyle bir durumda kendisine muayene olurdum bir sefer de olsa.
Tubademir85 Ben ilk gebe kalmaya karar verdiğim de ayse Erol a gittim bana bir takım testler yaptı sonra sen normal yollarla gebe kalamazsın dedi tup bebek merkezi ve doktor adı verdi, bu hadise beni psikolojik olarak etkiledi ve ben normal yollardan hamile kaldım suan 18haftalıgım ama 9 haftaya kadar yasadıgım tum gebelik belirtilerine ragmen hamile olabileceğime inanmadığım İcin cocugumu 9 haftaya kadar bilemeden gecırdım. O hastane ve o doktor denen kadını Allaha havale ediyorum
Filizcskn Tubademir85 bende 7 ay boyunca gittim bir pürüzde beni başından savdı tamam ozel hastaneler devlet kadar donanımlı degil bu konuda ama bir kere ne yaptın diye sorabilirdi yalniz olmadigima sevindim bende Allaha havale ettim
Damlas Aysglhrn özel muayanesi var. Çevremden duyduğum kadarıyla , riskli hamilelikler konusunda çok iyi, tecrübeli bi doktormuş. Tabi siz yine araştırırsınız, kendim tecrübe etmedim ☺️