zeh123_ bende ondan korkuyorum bir enfeksiyon oldum 2 ayda zor geçti doğum yaklaşmışken tekrar olsun istemiyorum Allah korusun 😓 ama doğum yaklaştı ondanda olabilir diye düşünüyorum doktorda doğum önce çatı muayenesi yapmıyormuş kaldım böyle neden olduğunu bilmeden bekliyorum 😓😓