Busraakl ben 6 ay diyetisyenle devam ettim. Kilonuz çok yüksek değil doktorunuzla bence bi konusun diyet için ihtiyaç duyuyor mu? Eğer doktorunuz diyet onermezse zaten yapmayın. Bebeğin gelişimini etkilemeyin. Ben 86 kilo hamile kaldım benim şeker riskim yüksek olduğu için diyeti doktor istedi. Rahat kilo alma konusuna gelince bende öyleyim. Ama hamilelik farklı bi seyir bütün vücut değişiyor 20 kilo alıp 2 kilo bebek doğurmak yerine bebeğim sağlıklı olsun ben değil bebek kilo alsın istedim. Çok şükür seker çıkmadı. Genel diyet listemde bol protein salata ve kuruyemisler vardı. 6 ay da hemen hemen aynıydı bi hafta hayvansal bi hafta bakliyat proteini aldım. Bu da zaten sağlıklı beslenme içindi. Öyle şekere tatlıya düşmemeye çalıştım.