Selcan3 Zeyela benimde hiç bir belirtim yoktu 33. Haftaya geldi şuan daha yeni hamile olduğumu anlıyorum oda artık belim ağrımaya başladığı için 😇🥰
svncgldgn Zeyela ne güzel olmaması bende de ilk zamanlar sadece halsizlik vardı sora 10. Hafta ile 15. Hafta arası şiddetli bulantım olmuştu 😬🥴
Zeyela 16Busra41 bir de hafta son adet dönemine göre hesaplanıyor değil mi betaya göre 3 haftalık falan demişti hemşire ama hesaplamaya göre 4 hafta hangisi doğru acaba