Birbebekannesi33 Kızlar 37+1 im kasıklarım çok ağrıyor hatta sancı giriyor ve geçmiyor ağrısı diğer tarafıma dönmeye çalışırken belim çok ağrıyor bacaklarıma kadar vuruyor ağrısı ve bebeğim çok hareketli hiç durmuyor acaba doğum sancısı olabilir mi
likesah Birbebekannesi33 dogum sancisi baslar bir sure devam eder sonra kesilir sonra bir daha baslar. Agriniz surekliyse dogum sancisi degildir buyuk ihtimalle ama iciniz rahat olsun istiyorsaniz hastaneye gidin.
Semra91 Birbebekannesi33 bende sabahtan beri aynı şeyleri yaşıyorum iki saat önce gittim bir parmak açıklık vardı ama daha sancı araları sık olmadığından ve 3 yaşında bir oğlum olduğu için geri döndüm eve sıklaşınca gideceğim sizde gidin bi kontrol ettirin isterseniz
Semahumanur Birbebekannesi33 olabilir normal doğum sancısı gbi geldi bna yavaş yavaştan ama devam ederse git bnce bı görün
Birbebekannesi33 likesah bilmiyorum çok kötü sancım var ve bebeğim hiç bu kadar hareket etmiyordu geceleri biraz duruyor sancım sonra geri başlıyor baskı hissi gibi oluşuyor
likesah Birbebekannesi33 takip edebiliyorsaniz sancilarin kac dk surdugunu ve aralarinin kac dk oldugunu takip edin 10 dkdan kisa araliklarla sanciniz oluyorsa hastaneye gitmeniz lazim. Benegin hareketli olmasi da dogum belirtisi olabilir. Benim bebegim de normalden hareketliydi sancilandigim aksam.
Birbebekannesi33 Semra91 ayyy inşallah değildir eşim yok şehir dışındayım korkuyorum biraz daha sıklaşırsa giderim olmadı çok teşekkür ederim