Minikbiranne35 Arkadaşlar hamile değilken bekarken hatta evlendikten sonra bir bardak bir içemezdim zorla bile içemezdim hamile kaldım 3 bardak çay içiyorum normal mi ? Bir zararı olur mu ?
Haticeburak06 Minikbiranne35 açık içmeye çalış canım demli çay kansızlık yapar bebeğede sanada iyi değil🤍🌸
Rabiul Minikbiranne35 doktorum 2 çay bardağı içmeme izin vermişti kulplu bardaktan içmiyorsanız sorun yoktur 5-6 kulplu bardsk içen vardı bilmiyormuş
BhrRzgr_06 Minikbiranne35 Bende daha çok kahve insanıyım ama bu hamilelikte 24 saat ver içerim çay böyle bir isteğim var frenlemeye çalışıyorum 😂