umutsmom20 Sporcuanne14 hamileliğimin en başından beri iki göğsümde de vardı, soldaki geçti ama sağda hala mevcut ne dokunabiliyorum ne de kıyafet deyince rahat edebiliyorum çözüm bulamadım 🤷🏻♀️
Dalenkamader Benim gebelikteki ilk belirtimdi şimdi 23+3 üm hiç geçmedi.Aylardir çekiyorum bunu doktora sordum normal diyor ama yaşam kalitemi çok etkiliyor.Bende burda durayım da sebebi ya da çözümü nedir bilen varsa istifade edeyim ..