Kızlar bebeğim hamileliğimin başından beri hep doğum pozisyonundaymış. Bugün alt karnımın olduğu yerleri ellediğimde orada boşluk hissettim ama göğsüme doğru da sertliklerin fazla olduğunu fark ettim.
Acaba ters dönmüş olabilir mi diye düşündüm. Böyle bisey mümkün olabilir mi ?