Dupduru Nisan olabilir canım nisandan hemen sonra sancı gelecek diye bir şey yok bekle bakalım biraz 🥹🥹bende 38+4 deyim çatı muayanesi yapılmadı fakat doktorumuz normali deneyeceğiz gelmesini bekleyip olmazsa sezeryan dedi ancak bizde çok heyecanlıyız rabbim kolay kurtarsin inslallah 🥹🥹