Edus35 Kızlar dün diğer günlere nazaran bebeğim çok toplantı sertleşmelerim oldu doktoruma danıştım nst yapalım dedi bebeğin kalpte sıkıntı çıkmadı şükür benim hafif ağrılarım çıktı açılmaya fa bakılması gerekti ağrı çıktı diye 1 cm açılmam varmış doktorum yatış yaptırdı dün gece serum takıldı ara ara turuncu bir hap var onu içiyorlar tansiyon vs normal şuan 31 haftalık olduk ister istemez korkuyorum benimle aynı durumu bu haftalarda yaşayan oldumu sonraki süreciniz ne durumda oldu ağrı eşiğimi duruma göre takip edeceklermiş mesajımı görün lütfen bugün taburcu edildik dinlenmemiz lazımmış uzanıcam iş g yapmcaım biraz moral motivasyon istiyorum sizlerden
umena Edus35 1 cm açıklıkla doğum başlamaz hemen doktorun verdiği ilaçları kullanın bol istirahatle doğum haftasına gelirsiniz Allah’ın izniyle Stres yapmayın bol dua edin Bebeğinizle konusun biraz daha durması gerektiğini vakti olduğunu anlatın 🥰
Mnos-332 Edus35 bende de sancılarım var biraz açılman var götürür bizi biraz daha dedi ikiz hamilelik benim ki bende turuncu haptan 2 saatte bir içiyorum geceleri de aynı şekilde uyanıp içiyorum nidicard ilaç sancıları içinmiş bakalım artık nereye kadar bebeklerim dayanırsa aynı şekilde sürekli yatacağım iş yapmayacağım 30. Haftadayım bende
BetulMom Edus35 benimde başıma 32.haftada geldi bu canım,açılma yoktu ama doğum sancısı çıktı.serum, 4 doz ciğer geliştirici, nidicard ve duphaston la önledik şu an 37+3deyim. İlaçları düzgün kullanıp dinlen inşallah düzelir
mombarbie_ Edus35 33 te oldu bende şuan 36yım hala 1 cm açıklık var canım gönlünü ferah tutmaya çalış
Papatyakokulukiz Edus35 korkma canım 1 cm açıklıkla doğum olmaz . 38 haftayken planlı doğum oldu benim . 1 cm acilma ile gittim suni ile anca acilmam oldu . İlaçlarına devam et Allahin izniyle birsey olmaz
Edus35 Merveee_1997 şükür daha iyiym o günkü kasılmalar tekrarlamadı hep uzanıyorum tuvalete kalkıyorum kahvaltımı va hazırlamak için mutfağa girip çıkıyorum o kadar iş güç yok valla 32+0 şuan canım dua ediyorum 10 gün sonra randevum bakalım
Merveee_1997 Edus35 ben şuan 31+5 im sabah kahverengi lekelenmem oldu acile gittim sevk verip daha donanımlı bir hastaneye yonlendirdiler. Şu an parmak ucu kadar açıklık ve rahimde yumuşama varmış nst de sancim çıkıyor. Hastanede yatis verdi sabah doktoru bekliyoruz bakalim.Benzer bir süreci 25 haftalık iken yasamistim yine sancim vardı 2 doz ciğer geliştirici yapılmıştı. Erken doğum riskim devam ediyordu
Edus35 Merveee_1997 ya kıyamam çok geçmiş olsun bir an önce iyileşirsiniz inşallah içini ferah tut canım benim bende yatıyorum devamlı valla Rabbim yardımcımız olsun inşallah