S17 Bende bu konuda takıntılıyım. Evim dışında ne annemler de ne kayınvalidemler de ne misafirlik veya dışarda WC kullanmam. Hamilelikten beri de evimizde WC leri ayırdım 😅 Eşimin ayrı, benim ayrı, misafirin ayrı. 3 tane var Allahtan 😅 banyoları da aynı şekilde ayırdım. Enfeksiyon vs bende tedirgin olmamak için böyle bir yol izledim. 33+4 benim de 🧿