Cansudan123 o hisetmeler bende var cnm ama bebek kalp atisi diye dusunmedim ne bilim damar flndir diyr dusundum 😂 ayy oyleyse ne guzel kqlp atisi var deriz ama imkansiz yani yani evet bebek surekli donuyomus durmuyomus yerinde ama belli bir haftayq kdr duyulamaz hisedilemez cok ilerleyen zmnalrda bebeginin hickirik tutarsa cok tatli oluyor ya benim oglumj cok tutardi 🙈🤲 onu duyuyosum hircikiriklar pit pit diye karninda atiyor 🤗