busrayldr1 Kızlar ürtiker oldum aşırı derecede kaşıntım var. Prednol serum vurdular ama geçmedi. Başına gelen oldu mu? Siz neler yaptınız
Meryemgrcy Canım beni biraz sirkeli su rahatlatiyodu ve karbonata su dokup bulamaç gibi yapip sürüyordum sonra dayanacagim kadar soğuğa yakin ılık suyla yikiyodum. Sıcak su kullanma daha cok azdırır busrayldr1
busrayldr1 Meryemgrcy soğuk su denedim ama oda 1 2 dklık rahatlık yapıyor. Cok zor bi hastalık özellikle geceleei daha zor geciyor. Bu karbonatlı suyu deniyeceğim
Nurasl1 Kronik kurdeşen hastasıyım soğuk kompleks uygula dedi zorda kalmadıkça krem bile uygulama dedi ilaç zaten yasak bana bu surecte
busrayldr1 Nurasl1 8.ayda olduğum için kücük dozda prednol verdiler ama bu hastalığa fayda etmiyor ki. Son zamanları dahada zorlaştırdı bu hastalık