Edaacar-ozkan 80 le hamile kaldım 36+0 haftalığım +13 kiloyla yolumu bitirmeye and içmiştim ki önümde daha 4 haftamın olduğunu düşündüm vazgeçtim tabi erken gelmek istemezse kızçem valla ben hiç almadım diyenlere imreniyorum kim istemez ki kilo almamak yediğim içtiğim hep bebeğime gitsin ben hiç almayayım ama olmuyor bacım 😂