Busraakay_26 bbaby44 ben kullanıyorum kızım 8 aylık bir problem yaşamadık daha sadece alt açma aparatı gereksiz geldi onu da kurmadım zaten
Haticedgn33 bbaby44 ben aldım henüz kullanmadım ama kaliteli duruyor. kuzenim yeni doğum yaptı çok memnun
Adenala bbaby44 Evet canım elele madre yazıldı genelde kendi sitesinden alırsanız içinin yatağını da hediye veriyorlarmış ben trendyoldan almıştım bana hediye gelmedi ama kurdum baktım sağlam bayağı götürür bence kullanışlı
bbaby44 Adenala anladım evet fiyatina göre iyi duruyor kumaş kalitesini merak ediyorum acikcasi çok naylonsu olanlar var park beşiklerde haşur huşur eden cinsten😊
Adenala bbaby44 Hiç bilmiyorum kuzum ses vs çıkartır mı sadece kurup baktık geri kaldırdık ama kullanan anneler yazarlar
Mervepera bbaby44 hayır etmiyor ses falan naylonumsu değil 🤭 2 senedir kullanıyorum şimdi 2 ye kullanıcam
Busraakay_26 bbaby44 ben sallanma aparatı da takmadım çünkü ayriyetten hamağım vardı orda uyutup gece koyuyordum ama kullanan arkadaşlarım yeterli buldu
ngksu bbaby44 sallanma özelliği gayet yeterli bence,bizde aldık çok memnunuz gerçekten iyiki tercih etmişiz inşallah geldiğinde oda çok sever🌸