Deletedmom_87 ilk Haftalar bende öyle oldum. Normal, acliktan midem bulaniyordu. Sık sık biseyler atistirin . Ac gezmeyin kesinlikle tansiyonunuz düser, basima geldi cünkü. Kahvalti kesinlikle yapin. Disarda oldugunuz zamanda yaninizda su, kraker gibi seyler bulundurun. Ilk 2 ay bende öyle olmustum sonrasinda gecti 😊