hnb normal bence , biz 5. Haftada kese olarak gerideydik , sonra normali yakaladık günüyle uyumluydu , sonra 4 gün ileri gittik 12. Haftada sonra 14. Haftada mesela 2 gün ileriydi 4 gün ileriyi koruyamamistik bende bir acabaya düştüm şimdi 17+4 te dün kontrol vardı 🧿🤐 maşallah gününden baya büyük ama anne baba boyumuz uzun yani Dr hep normal dedi , bazen günüyle tutuyor bazen çok öne geçiyor hafta haftayı tutmuyor sağlıklı ise kafanıza takmayin