Rabiss34 hanifeq Allah kimseyi muhtaç etmesin gerçekten özellikle hemşirelerine normalde böyle yorum yapmam ama dün aciline gitmek zorunda kaldım hep dua ettim Allah kimseyi muhtaç etmesin diye 😑
Happy_123 Randevu bulabilirsen şanslısın doktor tavsiyesi istiyorsun birde😂 Allah düşürmesin eksikliğinide vermesin
Rabiss34 Happy_123 yani çok şükür hastane var insan direk gidebiliyo ama hemşireler özellikle konuşmalarından bakışlarından bile insanı azarlar tarzda sürekli evet belki sorunlu hastalar vardır onların işide zor ama herkesi aynı kefeye koyup öyle davranmamalılar bence 😏
Happy_123 Rabiss34 bana doktor madem özel takiplisin neden geldin kendi doktoruna git dedi. Şok oldum, alttan bakmak istedi izin vermedim bana zorla çocuğumun ölümünden ben sorumluyum imzası attırdı ay kabus gibiydi ya
Rabiss34 Happy_123 çok çok kötü bir durum ya zaten psikolojik olarak insan kötü hissediyor birde onlar öyle yapınca 😑 zaten bilsek etsek mecbur olmasak gitmicez oraya düşüncesizler