Bende 85 kiloyum, insülin direncim ve haşimatom var. Zayıflayamıyorum zaten çok çabalıyorum ama olmuyor. Hamile kalabilirsem eğer doğumdan sonra elbet veririm diyorum, yeter ki sağlıklı olsun bebek. Kilo vermemi bekleyemem artık 🙁 inşAllah hamile kalabilirsek sıkıntısız geçer 🎈