Haticeburak06 Selamm nasılsınız hanımlar? Bu aralar nelerde zorlanıyorsunuz? Girdinizmi ayrıntılı ultrasona? Biz girdik şükür sağlıklı kızım adını nehir koyucaz inşallah sizlerde durum nee?🌸🤍
sehrengiz_8 Haticeburak06 18+5 haftalığız mide yanması dışında herhangi bir sorun yok bir de kalça ağrısı çok oluyor sizde de oluyor mu çok merak ettim..
annelik_4 Haticeburak06 şükür bizde iyiyiz evet girdik bizde bu aralar bebişim yukarıya çıktığı için ayakta pek kalamıyorum kasıklarım ağırlaşıyor sanki doğum nasipse haziranın ilk haftası insallah
Naciyemutlu Haticeburak06 merhaba adı çok güzel 🌸 bizde bugün 20 haftalık olduk iki haftaya detaylı var. Bende herşey aşırı yolundaydı aslında rahimde kasılmam vardı ama dert edecek kadar değildi ilacımı alıp devam ediyordum günlük hayatıma. Maalesef son günlerde kasılmaları bende hisseder oldum burda doğumu yaklaşan arkadaşların tarif ettiği gibi aynı.. açılmam yok çok şükür yarın inşallah doktoruma gidecem. Herşey Allah tan biliyom çok da dua ediyorum hayırlısı neyse o olsun tüp bebekle hamile kaldşm Allah bebeğimizi bize bağışlasın.. stres yapmamaya özen gösteriyorum. Okuyan arkadaşlarım duanızı esirgemeyin.. bu arada bebeğim erkek adı da yiğit buğra olacak Allah ın izniyle 💙
Nesibe_plt1 Merhabalarrr ben de 4 ay 3 haftalık hamileyim mide bulantısı on yoğun olduğu koku hassassiyetinin olduğu ve yorgunluğun olduğu zamanı atlattık çok şükür son 1 aydır daha iyiyiz 5 Şubat’ta detaylı ultrason var bakalım beni neler bekliyor 🥰
Beybibezelye1 Merhabalar 16+3 olduk bizde çok şükür. 3 gündür kulak ağrım ve baş ağrım var benimde 🥺 doktora gideceğim bu hafta onun haricinde ilk zamanlar çok zorluk yaşadım bennn
Beybibezelye1 hanifeq benim de öyle rabbim nasip ederse. Uzun yıldan sonra geldi bebişimiz hayırla ve sağlıkla gelsin. Hem çok heyecanlı hem çok korkuyorumm 🥰☺️🥺
hanifeq Beybibezelye1 aynen zaten negatif düşünmek bir işe yaramaz olumlu düşünüyorum hep Dua ediyorum sadece
Butflowersgirl Mide bulantım devam edıyor 12 şubatta ayrıntılı ultrason randevumuz var cınsıyetımıze bir erkek bır kız dedıler bakalım hayırlısı