Arkadaşlar merhaba kış geldi geleli 1 ayin 2 haftasi grip nezle öksürük ve kemik ağrısı çekiyorum en son bı hafta önce iyi dedim geçti bugün yine yatak döşek kemik ağrısı ve hapşırma nezle yaşıyorum bebisimi en son dün gördüm ve çok saglikliydi dün iyiyim biseyim yok diye doktora da bahsetmedim bu durum ne zaman geçer benim gibi olanlar var mı evde nasıl geçiriyor bilerek hastaneye gitmek istemiyorum hem salgın var hem de gebe olduğum için paroldan başka tedavi yapmıyorlar bende akşam evde içtim bir adet parol biraz ağrılarım geçti doğal tedavi yöntemlerine açığım