Hayırlı geceler hanımlar vdört aylık ikizlerim var gelin görün ki hiçbir şekilde uyumuyorlar altını temizliyorum mama veriyorum duş aldırıyorum masaj yapıyorum ama kesinlikle NGC ne gündüz uykuları yok düzenli maksimum 15 dakka uyku uyurlar ve uyanırlar sürekli oluyorlar sürekli alıyorlar artık takatim kalmadı ev iş çocuk derken yani kendimi toplayamiyorum iki dakka kendime vakit ayıramıyorum iki çeşit gaz ilacı kullanıyoruz eczaneye danışarak bye bye aldım ama Kesinlikle fayda etmedi de uyumuyorlar acaba aranızda benim gibi olan var mı ne kullandınız nasıl bir yol izlediniz lütfen yardımcı olur musunuz ya da ek gıdaya geçmeli miyim bugün bunuda düşündüm acaba doymuyorlar mamayla sürekli acık ol acıktıkları için mi uyanıyorlar