Tugcegoni Merhabalar 18+1 kız bebeğe hamileyim ama daha hiç hareketini hissetmedim doktor da çok hareketli diyor ben hissetmiyorum. Ne zaman hissetmeye başlarım acaba 🥰
mnzlll Tugcegoni biraz yapıyla alakalı ama ben ilk 19. Hafta da en net de 21. Haftalarımda hissettim 😍
mnzlll Tugcegoni sonra kıpır kıpır hiç durmuyor uykundan uyandırıyor annesi merak etme hayırlı bir şekilde sağlıkla hissedersiniz sizde inşeAllah ☺️