Merhaba kızlar. İnternette ki araştırmalarım ve burada ki tavsiyeler üzerine izmir şehir hastanesinde bir doktora gittim. İlk muayene de doktor ve asistan birlikteydi kese var bebel yok dediler. İkinci gittiğimde de aynı şekilde. Üçüncü gittiğimde doktor çıkıp gitti ve asistan ilgilendi. Bebeğin hala gözükmediğini boş gebelik olabileceğini söyledi. Bu süreç 3 hata sürdü stresimi siz düşünün. Son gidişimde hijyeni de çok kötü buldum. Alttan ultrason sedyesine temiz örtü serilmedi sonuçta çamaşır olmadan yatıyoruz herkes bulaşabilir. Çok kötü oldum ve özel hastaneye gittim ve doktor ilk saniyede bebeği gördü. Bir doktor görüp diğeri nasıl görmez arada 2 saat var. Yani sizlere tavsiyem eğer böyle bir durum yaşarsanız 2. Bir doktora mutlaka gözükün.