busra3316 2 cm açılma sıfır sancı ile akşam 5 te yatışım yapıldı 5 saat suni sancı aldım ama banamısın demedi açılma yine olmadı sancıda olmadı sonra doktor saat 10 gibi suyumu patlattı birde açılma hızlı olsun diye bacağımdan bir iğne vurdular işte ozaman kendi sancım başladı anam ağladı ama 2 saatte 10 cm açılma oldu ve doğurdum gece yarısı😮💨 Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla sıhhatle tez vakitte bebişini alırsın kucağına❤️