Yine yeniden happymom daym. Kızımı 2020 de kucağıma aldım burada en son o zaman vardım. Kızımdan 14 ay sonra oğlumu doğurdum 2021 de. Artık hamilelik düşünmüyor ve istemiyordum. 2023 yazdan beri regl olmuyordum Ekimde hastaneye gittiğimde sezeryan yerimde istmosel diye birşey oluştuğunu öğrendim diğer adıyla cepcik
. Kanamalarım orada birikmis ve onun alınması gerekmis ameliyatla… Sonra tekrar başka bir hastaneye kadın dogumcuya gittim 8 Aralık’ta oradada aynı durumu söylediler bu arada testte yapılıyordu her gittiğimde ama hamile değildim . Doktorum önce neden regl olmuyorsun ona bakalım dedi adet sökücü verdi kullan gel hormon testi yapalım dedi. Adet sökücü yü kullandım malesef yine hasta olmadım bu sefer hastaneye gittiğimde 25 Aralık’ta hamile olduğumu söyledi doktorum ama keseyi kanamalı gördüğünü düşük olabileceğini söyledi normalde istmoseli de gebeliğe engel olabileceğini söyledi. Büyük ihtimal sağlıksız bir kese dedi takip edelim dedi 3 hafta sonra tekrar gittim yani geçen hafta perşembe bebeğin 7 hafta 3 günlükle uyumlu olduğunu söyledi kalp atışı olduğunu gayet sağlıklı olduğunu söyledi. Ben o şaşkınlıkla tabi hiç bişey soramadım bu istmosel nolacak ne edecek bilmiyorum başına böyle bir olay gelen oldumu 🤔