Kızlar ilk yaptığım test perşembe beta 37 geldi doktorum 2 günde bir kan vermene gerek yok dedi pazartesi yani yarın ver sadece dedi alttaki testte bugüne ait değerim artmış ama daha önce kimyasal gebelik geçirdim içimde hep bi korku var bi kaç yakınıma söyledim. Bi akrabam da kızdı niye söyledin belki tekrar kimyasal olabilir falan deyince daha çok strest oldum. Artık kimyasal mı dış gebelik mi diye düşünüyorum 