Suhedaaaaaa Selam arkadaşlar 4 haftalık gebeyim erken gebelik testiyle tesadüfen öğrendim adet günüm geçsin öyle giderim dedim yani biraz bekleyeyim dedim siz ne zaman dr a gittiniz kese ne zaman gözüktü 5. Haftadan sonra gitsem geç kalmış olur muyum
Mimmm Suhedaaaaaa 4+5 te gittim kese gözükmedi yeni dedi ondan gozukmemis için şuan 6 nin içindeyim bekliyorum bu hafta içi gidicem bende
karaguzelirem_ Ben normal test yapıp öğrendim , doktora gittiğim de 6 haftalıktım 6+2 kese de bebekte görünmüştü, 7+1 de kalp atışlarını duydum , 1 hafta daha bekleyip öyle gidin isterseniz
Ebru1234 Suhedaaaaaa 6 haftalikti gittigimde kese bile gorunmemisti bende. 6 haftayi gec en azindan oyle git bence
sacmalamakizim Suhedaaaaaa 5 gün gecikmeyle gittim, ultrasonda çok minikti nokta kadar, kan da da çıktı kesinleşti.
Mommmmy Kan vermediyseniz önce sağlık ocağında bir kan talibi yaptırın . 4 bin üstüne çıkınca gidin doktpra ondan önce kese görünmüyor
Suhedaaaaaa Yazgull_kurt22 testte çıktı ilk sonra kan testi verdim orada da çıktı 1 hafta 2 hafta gibiydi
Yazgull_kurt22 @Suhedaaaaaa bende 3 haftalıkken öğrendim bugün doktora gidicem belki ultrasonda cıkmazsa kan veririm diye düşünüyorum
birmeleginannesi_ Suhedaaaaaa hayır olmazsın canım daha iyi olur keseni görünce rahat edersin ben devletin acilinde iki günde bir kan verdim beta artisina baktım normal ilerledi 3000 olunca gittim kesemi gördüm 5+6 de 7+6 da kontrole gittim bebeğin kalbini duyduk bence önce beta artisini izle