Gizemkerem123 Aranızda omuza vuran bilek ağrısı yasayan var mi karpal tünel deniyor bilekteki Bi sinir
Blok Gizemkerem123 bende var elim parmaklarım uyuşuyor gücü gitti resmen tutmaz oldu elim şişiyor ozaman daha kötü oluyo
Hamilelerdenbiri Benimde öyle doktor kalsiyum takviyesi verdi fayda etmiyor önce sağ elimdi şimdi sol elim uyutmuyor geceleri çok kötü