Merhaba kızlar 22+4 haftalık ikizlere hamileyim bu akşam 3 saattir 4 5 defa göbek deliğimin sağ tarafında içerisinden sanki bıçak ağrısı gibi çiziyorlar gibi ağrı acı hissediyorum 4 5 saniye sürüyo ama canım çok yanıyor o an neden olabilir acaba ciddi bişey mi biliyor musunuz?