Arzu-oran Duygu_30 naneli sakız deneyin bı bnm de ağzımda acı tat oluyordu .kesmese de azaltıyor azda olsa o hissi
Emrealtay Arzu-oran evet o beni de geçiriyor ama bı sure sonra böggg oluyo ağzımın içinde dönmüyor 🤣🤣 Bu ara da yoğurt da biraz rahatlatiyo geçiriyor ayran deneyin derim :)
Duygu_30 tugce_2501 yemek yiyebiliyor musunuz yani canınız bişeyler istiyor mu benim imkansız da, düşkünümdür bide yemeğe ama ne görmek ne duymak ne kokusunu almak dahi istemiyorum
Kubraa63_ Duygu_30 Zamanla geçiyor ama yinede bünyede bünyeye değişir umarım en yakın zamanda geçer sizinkide 🌸