Ayaz51- 36 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini vajinamda baskı ve bıçak batması şeklinde hissediyorum sürekli canm yanıyor aynı durumu yaşayan var mı normal mi kızlar
Gizemyldz-1997 Ayaz51- şu an ben de 38+4üm bende aynı şeyi yaşıyorum ağrılarım oluyor sanki bıçak saplıyor gibi hadi de belime vuruyor
ayse__ Ayaz51- 32 haftalık hamileyim bende de oluyor çocuk çıkacak sanıyorum ama doktor kontrol ettiğinde sıkıntı görmedi bebekler büyüdükçe aşağı baskı yapıyorlar sanırım
Suule94 Ayaz51- tam 36+0 1 haftadir sızlama ve batma hissi var yarın kontrolum var bakalım ne cikcakk
Fatos43 Ayaz51- ben de 35.haftadayım afedersin ama bugün bütün gün elim şeyimde gezdim inanılmaz bir sızı ve batma vardı uzanınca geçiyordu ayağa kalkınca devam Allah yardımcımız olsun 🥺
Esraabbaa Ben de 35 haftalık oldum bu hafta bir kaç kere anlık bıçak saplanır gibi ağrım oldu ama uzun süren değil böyle 10 saniyelik falan
Esraabbaa Normaldir diye düşündüm bebek artık kanala yerleşiyorsa ya da kemikler kendini doğuma hazırlıyorsa falan diye