zhmr aman ne kimseye sor ne birşey yap dün az daha farklı sonuclara yol açıyordu butun gun hastanedeydim boğaz agrım diye kaynanam kiraz kurusu kiraz çöpü göndermiş içtim 15 dk sonra acildeydim 2gün hala agrı gelip gidiyor doktoruna yarın ya gözük ya msj at.. ıhlamur veya nane limon tek içmemiz gereken çaymış doktor bana öyle söyledi dogal gargara yapabilirsin sirkeli su ile yada tuzlu su ile bogazın tahriş degilse ama ateşin olmasın olursa parol iç doktor bana bunları söyledi çok geçmiş olsun doktoruna sor o seni yönlendirir canım geçmiş olsun salgın bende fenayım 🤷♀️🙋♀️