Valla bende de sürekli oluyo aslında kasılma sancı olarak çıkıyo ama benim çok dayanılmaz bi ağrım yok zaten yarın gidicem diye evde duruyorum ama doktor size öyle söylediyse ve kasılma fazla oluyosa bence de bi gidin nst de daha net belli olur hem içiniz rahat eder bana kalsa her gün giderim çünkü her gün doğuruyorum sanıyorum ama alttan muayene ediyolar diye tutuyorum kendimi 🥴