Ysmntnhn evet yakın zamanda sezeryan doğum yapanlar varmı kaç gün yatış yapıyolar acaba ben 2.sezeryanı şevket yılmazda olmuştum pazar sabah 7de yatış yaptılar pazartesi 9gibi ameliyata girdim hastaneden çarşamba öğleden sonra taburcu ettiler o yüzden biraz daha erken çıkaran hastane varmı acaba evde de beni bekleyen iki çocuk olmuş olcak hemen çıkayım istyorum bi arkadaş şehir hastanesinde 1gün yatıştan snra çıkarıyorlar dedi ama Aslı varmı biri bana detaylı süreci anlatırmı