2.5 yıldır 2. gebelik için uğraşıyoruz ekim ayında tüm teslerimi yaptırdım rahim filmi kanlar smear eşimin tüm testleri vs vs bir doktora başladım düzenli olarak gidiyorum sebepsiz infertilite diyor polikistiğim ama sorun değil diyordu 4 ay klomen kullandım artık aşılamaya geçeceğiz dedi ama ben aşılamanın şansı düşük ve çok yıprandım diye tüp bebek istiyorum eşim doktoru dinleyelim diyor napmalıyım aşılama yaptıranlar var mı şansı çok düşük mü