37+2 de 4 dk aralıkta kasılmanın ardından önce kasıkta sonra belde ağrı oluyor acile gittim çatı muayenesi yaptı açılma yok nst çekti sancı çok az çıktı geri gönderdiler Eve geldiğimde şeffaf jel kıvamında biraz su geldi sonra ara ara idrar kaçırır gibi oluyorum sizce normal mi