Merhaba arkadaşlar benim bebeğimin karın çevresinde gelişme geriliği var şuan 38 haftalığım bebeğimin karın çevresi ise 32 33 haftaya göre gidiyormuş plasenta bebeği beslemiyor dedi doktor şuan 2600 kilosu onun için artık doğum yapmam gerektiğini söyledi bebeği beslemediği için çok büyük risk taşıyor dedi bu durumla alakalı birşey yaşayan var mı :(