Öncelikle herkese merhaba. Ben doğum yapalı 4 ay oldu burda paylaşmak istedim benim ikinci normal doğumum hemen tekrardan hamile kaldım kızımdan sonra oğluma hamile olacağımı öğrendim aralarin da tam 1 yaş var. Kontrole gitmiştim en son doğumum yaklasmisti 41 haftya geliyordu kontrole gittigim de cuma günü gene gel dedi ama o gün gitmeme gerek kalmadı Ankara Sincan devlet Hastanesi’ne gidiyodum doktor bana suni sancı burda yok dedi çok şaşırdım anladım ki başlarından atmak istiyorlar doğumum olmadan bana bunu söyledi her neyse o gün salımıydı çarşambamydi annemgile gittim oturuyoduk yemek felan yedik sonra lavobaya çıktığım da kan geldi ve suyum aktı anladım ki kötü şeyler oldu çünkü kızım da böyle olmadı direk yattım kanama felan gelmedi suyum da akmadı anladım ki doğumum başladı eşimi aradım kızım annemgil de kaldı eşimi aradım geldi ve doğuma gittik Bilkent şehir Hastanesi’ne gittim kızımı da orda doğurdum çatı muayenesi yaptılar suyu bitmiş nstye aldılar ama hiç sancı çıkmadı yarım saat durdum sonra yukarı çıktım doğum yapılan yere orda çatı muayenesi yaptılar 7 cm açılmam vardı hemen yatış yaptılar biz sizi hemen dogurturuz dediler saat akşam 7 de hastaneye girdim sonra yatırdılar beni kendi sancım gelmeye başladı şaşırdım hiç beklemiyodum pilates topu felan verdiler açılmam olsun iyice diye sonra hemen açılmam oldu ikinci normal doğumlar da açılma hemen olurmuş ama çocuk kanala geç inermis derken doğumum başladı benim çocuğum kiloluydu sıkıştı şeyim acıdı hatta korktum kızlar öyle bir ıkındım ki altıma yaptım yani yavrum ben seni orda sıkıştırmam dedim ve ıkındım ama nasıl ıkınıyorum bir iki ıkınmada çekip çıkardılar ve rahatladım kesmediler çok az birşey yırtılmam oldu sadece uzun sürmedi ama kanamam parça parça geliyordu o yüzden uzun süre tuttular biseyler takdilar baktılar ne kadar kanama oluyo diye küçük bir parça sonra normale döndü servise çıktım 4. Gün çıktım çünkü sarılık vardı düzeldi çıktım. Akşam 9:47 de doğurdum 41 haftalık 4180 kilo doğdu. Sormak isteğiniz varsa sorabilirsiniz.