Kızlar daha 3 gün önce doktora gittim ama bugün idrara çıktım sonra sanki akıntım olur gibi bi şey hissettim baktım çamaşırımda ıslaklık var. Özellikle bugün ıslaklık iki kez oldu. Çamaşır değiştirdim. Sancım vs. yok. Bebeğimin hareketleri de iyi. Böyle olan var mı?