Yasemincee26 bunlar travel sistemden daha kötü bence beğenmedim hiç hantal duruyorlar zaten ilk altlığınız travel gibi arka tekerlekleride büyük , ikinci attığınız zaten yenidogana hiç uygun değil tam yatar özelliğide yok ve çift yönlü kullanımda yok. Ben travel aldım ama bu attığınızdan daha kibar ve kullanışlı benim arabanın görüntüsü joie crhome aldım, çift yönlü kullanım var tek hamlede kapanıp valiz gibi çekiliyor taşıma derdi yok ve ilk aylarda Puset ayrı takılıyor 6 aydan sonra oturma ünitesine geçiliyor sadece kabin boylar kadar az yer kaplamıyor biraz onlara göre buyuk . Ama bebeğin konforu için böyle olması bana göre daha mantıklı çünkü tekerlekler buyuk olduğu için sarsıntı çok az oluyor ve sürüsü daha kolay oluyor.