Merhaba Arkadaşlar ben malum özellerin fiyatları çok yüksek bende devletler her kesin övdüğü hastane diye randüvü almak istiyorum Necati beye randüvü yokdur başka varmı bir arkadaşım bursada doğurdu ve doktorlar çok bağırdı o an insan sinirli oluyor birde doktorun bağırmasından korkuyorum ilgili sevgi dolu şefkatli bir doktor tanıdığınız varmı önerdiğiniz .Benim ilk doğumum olacak 8 haftalığım .çok heyacanlıyım doğumun hele çok var ama benim eşimin kardeşimizin dau hastalıklar olarak doğuldu eşim animi çok korkuyorum bebeğe bişey olur diye o yüzden iyi bildiyiniz doktor varmı güvəndiyiniz normal doğuş istiyorum sezeryan istemiyorum. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum .önceden minetdarım her kese.