Resmen bir yılda 4 hamilelik yaşadım gibi birşey oldu ilk kimyasal gebelik sonra kese düşüğü ekim 19 da kürtaj oldum sonra 28 kasımda kanamam oldu peşine hamile kalınca tedirgin oluyorum bekledim oysa kontrole gitmek için bile kan verdim betam 21447 idi ertesi gün de kontrol için gittim baktı kese var yolk saç var ama bebek yok bebek olursa eğer gelişmesi için ilaç vericem dedi o yüzden başladım bende ilk iki gün çok yoktu ama iki gündür aşırı derecede olunca tedirgin oldum hepinize teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için içim rahatladı çarşamba da kontrolüm var umarım iyi geçer