edasontr kızlar 26 haftalık hamileyim vajinamın iç kısmı kasınıyor neden acaba şişicek diye ellemekte istemiyorm.
Durmusiremnur edasontr enfeksiyon var hamilelikte oluyor enfeksiyon doktora gittiğinde söyle ona göre ilaç veya tedavi uygulasın
Yagmurguzel01 edasontr mantar enfeksiyonu canım o bendede var fitil ve krem veriyor onları kullan ama hamilelikte bağışıklık düştüğü için olabiliyor çoğu hamilede var
Durmusiremnur edasontr değildir büyük ihtimal ama görünmekte fayda var tabiki gebelikte enfeksiyon mantar çok oluyor bebeğe zararı olan enfeksiyonlarda olabiliyor mutlaka aksatma ve doktora görün bendede olmuştu mantara dönüşmüştü ben umursamayarak hata etmiştim sen etme
Nursema27 Enfeksiyon canım hiç ihmal etme hemen doktora git tedaviye başla Allah korusun erken doğuma yol açıyor ve ilerlerse seni mahveder ben 28 haftalikti başladı şuan 34 haftalık hala uğraşıyorum