Nnoktaa Sevvalkizilkayaa beklentilerinize göre değişir. İstanbul Zeynep kamil hastanesinde vajinal doğum yaptım doğum vs güzel geçti. Ama hastanenin eski olması münasebetiyle hijyen açısından bana çok hitap etmiyordu. Kişisel temizlik eşyalarımı yanımda götürmüştüm. İki kişi aynı odayı paylaşıyorduk. Yemekler keza öyle. Dışarıdan ya da evden getirme seçeneği kullanılabilir. Ebeler ya da hemşirelerle ilgili sıkıntı yaşamadım.
Nur321 Sevvalkizilkayaa hastaneye göre değişir. Mersin Şehir hastanesinde yapmıştım. Her şeyiyle iyiydi. İlgi alaka, yemek, doğum hepsi güzel geçti. Hep tek kişilik odadaydm.
ayse__ Bende ısparta şehir hastanesinde doğum yapmıştım şimdi 2.yi de orda yapıcam çok memnun kalmıştım özel gibiydi hem temiz hem herkes çok ilgiliydi özelde doğum yapmak isteyen eltim bilr iyiki özelde doğurmamışım boşa para verecekmişim demişti