Kahramankentli Dün benim de çok fazlaydı benim ki ikiz gebelik bi onun ağırlığı bir de kanala girmiş bebişlerden biri ondan dolayı olmuş sizinde haftanız ileri kasılma da olabilir bi doktorunuzla görüşün bu arada ben 36+3 üm
Rmysaaa Bende 37+3 üm 8 Şubat’ta doğumum var ama yarım saattir kıvranıyorum alt tarafımda felâket bir ağrı kasılma batma var belimde kitlendi çatalım zonkluyor resmen