_handan91_ Merhaba kizlar , 22 haftalik olduk bugün tüm gün akintim oldu, normalmi acaba? akinti su gibi ic camasirimda, aktigini hissetmiyorum, wc ye gidince islandigini görüyorum sadece. Bunu yasayan varmi acaba ?
BhrRzgr_06 _handan91_ bende 22. Hafradayım bu tarz akıntılarım var sordum doktora serklaj dikişi sebebiyle progesteron fitil kullanıyorum o yapar diye söyledi birde enfeksiyondan kaynaklı da olabilir olumlu düşün ama tedbiride elden bırakma kontrolle git
_handan91_ Haticeburak06 Ayni Haftadayiz 😊bizde yarin 22 giriyoruz.. normal demekki ozaman, simdiye kadar tüm gün böyle olmamisti. Bugün ilk defa böyle 🤷🏻♀️
Cennet_kusum16 _handan91_ büyük ihtimalle enfeksiyondur cumayı beklemeden gitseniz daha iyi olur, cuma bayağ uzak çünkü ya da doktorunuzun numarası varsa yazıp arayarak söyleyin durumu zaten yonlendirir..22 ile 28 ncı haftalar risklidir. sizin haftanizda aynı şeyi yaşadım doktoruma yazdığımda hemen çağırdı kontrol etti.
OktaycanveAnnesi _handan91_ benim idrarımda koyu sanırım enfeksiyon var ondan ama antibiyotik içmek istemiyorum çünkü hamileliğimi geç öğrenip bilmeden ilaç içtim zaten.Bence birşey olmaz normaldir canını sıkma sakin ol mutlu kal bebek iyi olsun
Haticeburak06 _handan91_ benimde ilk hamileliğim ama inanmıyorum böyle şeylere kontrole gittiğinizde doktor sağlığı iyi diyorsa gerisine inanmayın